دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود نرم افزار محاسبه سن


با استفاده از این نرم افزار می توانید سن خود را به صورت دقیق با دقت ثانیه و سریع حساب نمایید.

ادامه مطلب ...

زیر نور چراغ نخوابید


دانشمندان معتقدند نور هنگام خواب شب نه تنها در بداخلاقی تاثیر دارد بلکه میزان احتمال ابتلا به افسردگی را نیز بالا می‌برد.

ادامه مطلب ...

لباسی که آدم را ماهی می کند


جراحی بازنشسته طرح لباس غواصی را ارائه کرده است که می تواند با ایجاد توانایی تنفس در مایع, انسان را به ماهی تبدیل کرده و فرصت غواصی کردن در عمیقترین اقیانوس ها را به وجود آورد.

ادامه مطلب ...

جهان هستی ابتدا مایع بوده


دانشمندان در بزرگترین برخورد دهنده جهان دریافته اند لحظاتی پس از متولد شدن جهان هستی مایعی عجیب با حرارتی بیش از 10 تریلیون درجه سیلسیوس به نام کوارک-گلوئن به وجود آمده که رفتاری مانند رفتار مایعات داشته است. 

ادامه مطلب ...

از بین بردن بوی بد دهان با روش های طبیعی


بوی دهان یکی از مسائلی است که بسیاری از مردم از آن رنج می برند و برخی نیز راه مقابله با آن را بلد نیست. این در حالی است که راه های زیادی برای مقابله با آن وجود دارد.

ادامه مطلب ...

آموزش نصب دو ویندوز مختلف در یک درایو


گاهی کاربران سخت گیر به نصب تنها یک ویندوز بر روی سیستم خود قانع نیستند و دوست دارند یک ویندوز جدیدتر یا قدیمی تر نیز بر روی سیستم خود نصب کنند. اما مشکل زمانی پیچیده تر میشود که امکان نصب دو ویندوز تنها بر روی یک درایو مهیا باشد. در این ترفند یاد خواهید گرفت چگونه دو ویندوز را بر روی یک پارتیشن نصب کنید.

ادامه مطلب ...

ساخت آیکون بدون نام در ویندوز


یکی از قابلیت های جالبی که در ویندوز امکان انجام آن است ساخت آیکون های بدون نام برای فایل ها و فولدرهاست. با این ترفند شما میتوانید آیکونی بدون نام و تنها با یک شکل داشته باشید.

ادامه مطلب ...

دوازده اتفاق برتر فوتبال در سال ۲۰۱۲


فیفا‌, 12 اتفاق فوتبالی برتر سال 2012 را انتخاب کرد که باز هم درخشش فوتبال اسپانیا را در کانون این انتخاب‌ها می‌توان رصد کرد.

ادامه مطلب ...