دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ آهو خانوم با صدای مارتیک


متن آهنگ آهو خانوم

آهو خانم بالا بلند ماه پیشونی سرو سمند
ابرو داره خنجر تیز برق نگاش مثل کمند
چشم سیاش یه کوه نور گردن اون تنگ بلور
بلور صاف بارفتن روشن تر از دشت و دمن
آهوی پر کرشمه اومد به پای چشمه
راز و نیاز لبهاش لبهای خشک و تشنه
قلبم رو برد با یک نفس اسیر شدم تو این قفس
دامن یار شکر شکن دیوار دل آینه شکن
دیوار دل آینه شکن
چشمای اهو مسته گل به گلشن نشسته
درخت بید مجنون حجله ی عشق رو بسته
تنگ دلش طلا بود هدیه پر از حیا بود
گفتم دوستت می دارم اون وقت اونم رها بود
اون وقت اونم رها بود
آهوی پر کرشمه اومد به پای چشمه
راز و نیاز لبهاش لبهای خشک و تشنه
قلبم رو برد با یک نفس اسیر شدم تو این قفس
دامن یار شکر شکن دیوار دل آینه شکن
دیوار دل آینه شکن
آهو خانم بالا بلند ماه پیشونی سرو سمند
ابرو داره خنجر تیز برق نگاش مثل کمند
چشم سیاش یه کوه نور گردن اون تنگ بلور
بلور صاف بارفتن روشن تر از دشت و دمن
آهوی پر کرشمه اومد به پای چشمه
راز و نیاز لبهاش لبهای خشک و تشنه
قلبم رو برد با یک نفس اسیر شدم تو این قفس
دامن یار شکر شکن دیوار دل آینه شکن
آهوی پر کرشمه اومد به پای چشمه
راز و نیاز لبهاش لبهای خشک و تشنه
آهوی پر کرشمه اومد به پای چشمه
راز و نیاز لبهاش لبهای خشک و تشنه
آهوی پر کرشمه اومد به پای چشمه
راز و نیاز لبهاش لبهای خشک و تشنه


لینک دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 14 تیر 1393 ساعت 21:32

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد