دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ کوچولو با صدای عارف


متن آهنگ کوچولو

مردم از دست تو
دیگه بسه دو رویی
یا این رو یا اون رو
کوچولو
دست به دست میکنی
ز دستم می گریزی
مثال یه آهو
کوچولو
پریشون میکنی منو چون گیسویت
از این سو به اون سو
کوچولو
منو با دلم رو به بازی گرفتی
دو چشم و دو ابرو 
کوچولو
تو چشمام نگاه کن
بارون پشت شیشه
تو دلم آتیشه
کوچولو
تو منو سوزوندی
میون آتیش نشوندی
واسه همیشه
کوچولو
منو با غرورم دنبالت کشوندی
از این کوه به اون کوه
کوچولو
اون عهدی که بستی
تو دستت شکستی
مگه نه تو بگو
کوچولو
مردم از دست تو
دیگه بسه دو رویی
یا این رو یا اون رو
کوچولو
دست به دست میکنی
ز دستم می گریزی
مثال یه آهو
کوچولو
پریشون میکنی منو چون گیسویت
از این سو به اون سو
کوچولو
منو با دلم رو به بازی گرفتی
دو چشم و دو ابرو 
کوچولو
مردم از دست تو
دیگه بسه دو رویی
یا این رو یا اون رو
کوچولو
دست به دست میکنی
ز دستم می گریزی
مثال یه آهو
کوچولو
پریشون میکنی منو چون گیسویت
از این سو به اون سو
کوچولو
منو با دلم رو به بازی گرفتی
دو چشم و دو ابرو 
کوچولو
پریشون میکنی منو چون گیسویت
از این سو به اون سو
کوچولو
منو با دلم به بازی گرفتی
دو چشم و دو ابرو 
کوچولو


لینک دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 10:10

خیلی الی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد