دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ التماس با صدای ایرج مهدیان


متن آهنگ التماس

خونه من بدون تو خاموشه
بعد از تو دل با کی میخواد بجوشه
اگه تو برنگردی من میمیرم
امید بده دوباره جون بگیرم
امید بده دوباره جون بگیرم
باز التماس میکنم
تو رو صدات میکنم
قسم به آیه عشق
جونمو فدات میکنم
باز التماس میکنم
باز التماس میکنم
غرور مردونه امو شکستم
اونکه تو رو میخواد فقط من هستم
باید منو ببخشی باید منو ببخشی
بزرگی تو مثل فرشته هایی
برای عشق پاک من خدایی
باید منو ببخشی باید منو ببخشی
باز التماس میکنم
تو رو صدات میکنم
قسم به آیه عشق
جونمو فدات میکنم
باز التماس میکنم
باز التماس میکنم
خونه من بدون تو خاموشه
بعد از تو دل با کی میخواد بجوشه
اگه تو برنگردی من میمیرم
امید بده دوباره جون بگیرم
امید بده دوباره جون بگیرم
باز التماس میکنم
تو رو صدات میکنم
قسم به آیه عشق
جونمو فدات میکنم
باز التماس میکنم
باز التماس میکنم
غرور مردونه امو شکستم
اونکه تو رو میخواد فقط من هستم
باید منو ببخشی باید منو ببخشی
بزرگی تو مثل فرشته هایی
برای عشق پاک من خدایی
باید منو ببخشی باید منو ببخشی
باز التماس میکنم
تو رو صدات میکنم
قسم به آیه عشق
جونمو فدات میکنم
باز التماس میکنم
باز التماس میکنم
باز التماس میکنم
باز التماس میکنم
باز التماس میکنم
باز التماس میکنم


لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد