دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ حالا خیلی دیره با صدای عارف



متن آهنگ حالا خیلی دیره

وقتی من میگم نمیخوام تو بمونی
دل من میگه بمون با بی زبونی
من دوست دارم ولی بهت نمیگم
دست سردمو به دست تو نمیدم
تو اگه با من باشی قلبت میمیره
گرمی قلب تو رو دستام میگیره
چی می شد اگه تو رو زودتر میدیدم
حالا میبینم تو رو ولی خیلی دیره
بین ما یه عالمه راه درازه
دل من باید با این دوری بسازه
بین ما یه عالمه راه درازه
دل من باید با این دوری بسازه
من بهارو توی قصه ها شنیدم
تا حالا صدتا خزون سردو دیدم
تو هنوز اول این راه درازی
ولی من به آخر جاده رسیدم
تو اگه با من باشی قلبت میمیره
گرمی قلب تو رو دستام میگیره
چی می شد اگه تو رو زودتر میدیدم
حالا میبینم تو رو ولی خیلی دیره
بین ما یه عالمه راه درازه
دل من باید با این دوری بسازه
بین ما یه عالمه راه درازه
دل من باید با این دوری بسازه
وقتی من میگم نمیخوام تو بمونی
دل من میگه بمون با بی زبونی
من دوست دارم ولی بهت نمیگم
دست سردمو به دست تو نمیدم
تو اگه با من باشی قلبت میمیره
گرمی قلب تو رو دستام میگیره
چی می شد اگه تو رو زودتر میدیدم
حالا میبینم تو رو ولی خیلی دیره
بین ما یه عالمه راه درازه
دل من باید با این دوری بسازه
بین ما یه عالمه راه درازه
دل من باید با این دوری بسازه


لینک دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
علی (ث) خونمون سوم شبان است. جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 17:30

من آهنگ های عارف رو خیلی دوست دارم . وبلاگ خوبیه ولی کمی باید ویرایش بشه.مثلا هر کاری میکنم دانلود نمیشه. زنده باد دزفول.دزفول(خوزستان).برارم پیایه هسی

ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد