دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

آموزش انتقال شارژ از سیم کارت دائمی به اعتباری همراه اول


با این امکان شما می توانید از سیم کارت دائمی برای سیم کارت اعتباری خودتون شارژ انتقال بدید و مبلغ شارژ روی قبض سیم کارت دائمی محاسبه میشه.
برای اولین بار در ایران سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی به اعتباری توسط همراه اول راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران بمنظور سهولت در تأمین اعتبار سیم کارت های اعتباری همراه اول بویژه در ایام حج اپراتور اول سرویس انتقال اعتبار از سیم کارت دائمی به سیم کارت اعتباری همراه اول را مهیا کرد.
بر اساس این گزارش مشترکین اعتباری همراه اول می توانند علاوه بر روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سیم کارت دائمی نیز خط خود را شارژ کنند به صورتی که مبلغ منتقل شده در قبض خط دائمی اضافه می گردد.


مشترکین باید جهت استفاده از این سرویس رمز انتقال، مبلغ اعتبار و شماره مقصد را به شماره پیامکی 8911 ارسال کنند. هزینه هر انتقال اعتبار 40 تومان بوده و مقدار هر تراکنش باید مضربی از 10 هزار و بین 10 هزار تا 100 هزار ریال باشد.
این گزارش می افزاید : در صورت رسیدن بدهی به 60 درصد ودیعه سیم کارت دائمی، امکان استفاده از این سرویس تا زمان وصول بدهی وجود ندارد.

مشترکین دائمی با شرایط غیرعادی (مانند تقسیط قبض، سیم کارت تست و اداری) و مشترکین دائمی با پیش شماره «0910» امکان استفاده از این سرویس را ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد