دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود تیتراژ سریال دختران حوا با صدای حمید عسگری



متن تیتراژ سریال دختران حوا

وای برای خونه دلتنگم
نه اینجا جای موندن نیست
نه میتونم که برگردم
وای چه دردی داره دلتنگی
یه لحظه عاشقی اما
براش یک عمر میجنگی
دارم حس میکنم تنهام
میون این همه آدم، چرا اینجام
نه میتونم خودم باشم
نه اونی که میشناسم
که همراشم
چه پشت هم بد آوردم
چه زخمایی که از تو بی صدا خوردم
دارم حس میکنم تنهام
میون این همه آدم
چرا اینجام
نه میتونم خودم باشم
نه اونی که میشناسم
که همراشم
چه پشت هم بد آوردم
چه زخمایی که از تو بی صدا خوردم
وای برای خونه دلتنگم
نه اینجا جای موندن نیست
نه میتونم که برگردم
وای چه دردی داره دلتنگی
یه لحظه عاشقی اما
براش یک عمر میجنگی


لینک دانلود | لینک کمکی

منبع : خانه تیتراژ ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد