دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ محکوم با صدای سمیر زند و حبیب



متن آهنگ محکوم

محکوم عشقم گرفتار یار
مثل پرنده هوادار یار
مثل یه سایه به همراه یار
بود و نبودم به دلخواه یار
هرچی یار گفت دلم گفت به چشم
از گفته ها گفت دلم گفت به چشم
هرجا که یار بود دلم گفت برو
با گل و خاکدون دلم گفت برو
کور شد دل من به افسون یار
فکر دل من پریشون یار
پیش دو چشمام فقط جای یار
کار دو چشماتمتماشای یار
یار اگه جانانم خریدار شد
دل به گل بازار شد
با گل سرخ من خار شد
هر چی شد از همین یار شد


لینک دانلود

منبع : آذر آوا

نظرات 2 + ارسال نظر
افق چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 14:32

آغا این شعرشو به کلی تحریف کردیدا

همینه دیگه :D

معین چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 17:45

اقا عالی بود دمتون گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد