دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ پری پری با صدای علیرضا روزگار


متن آهنگ پری پری

کسی که من دوسش دارم دوسم نداره
یه جورایی سر به سردلم میزاره
میدونه من عاشقشم و همش میخوامش
ولی بازم داغ تو این دلم میزاره
یعنی دوسم نداره آره دوسم نداره
دوسم نداره من دلم باهاشه
اسیر خنده هاشه
کاری کرده که که دل لحظه به لحظه توهواشه
دلم گرفته از نامهربونیش
عمری نشستم پای بد و خوبیش
امادوسم نداره ولی خیلی میخوامش
با یکی دیگست ولی هنوز می پامش
اون منو برده از یاد میدونم
هستیم رو داده بر باد مبدونم


لینک دانلود

منبع : آذر آوا

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود قاسمی کلیبر سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 04:25 http://forum.2nyayeabi.com/user-4.html

واقعا بهتون تبریک میگم
وب شما فوق العادست
مر30
این اهنگم عالی و دانلودش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد