دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ تو نبودی با صدای حبیب


متن آهنگ تو نبودی

قدر تو بیشتر میدونم حالا که برگشتی خونم
قدر تو حالا میدونم سرتو بزار رو شونم
وقتی که اینجا نبودی همه چی خاکستری بود
رنگی رو چشام نمی دید حال و روزم دیدنی بود
تو نبودی که ببینی شب چجوری بی تو سر شد
تو نبودی که ببینی گونه های من چه تر شد
شب و روز من یکی بود گریه هام از بی کسی بود
دستای تورو می خواستم اینجا جات خیلی خالی بود
قدر تو بیشتر میدونم حالا که برگشتی خونه
قدر تو حالا میدونم بمون پیشم مهربونم
وقتی که اینجا نبودی من تورو صدات میکردم
آره تو اینجا نبودی ولی من نگات میکردم
شب و روز من یکی بود گریه هام از بی کسی بود
دستای تورو می خواستم اینجا جات خیلی خالی بود


لینک دانلود

منبع : دایان صدا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد