دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ فریاد با صدای یاس


متن آهنگ فریاد

میدونم که تو هم توی قلبت عقده هایی داری
عقده هایی که اومدن از نقطه های تاریک
تو مثل من دلت سوخت از نقره های داغی
که هک کرده اسم مارو نخبه های یاغی
الان ۱۲ شبه از صبحه پای کاریم
بازم روبه رو شدیم با سفره های خالی
این حرفا شدن فقط مشتی گفته های عادی
توهم پری از این همه حفره های مادی
خیابونا پر از مشتی کاسب پست
پر از ادمای محتاج کاسه به دست
پر از آدمای خردمند تحصیل کرده
که زندگی انتحارو و بهش تحمیل کرده
پر از آدمای سخت کوش کارگر
که کاغذ فردای روشن رو پاره کرد
پر از کسی که دنبال پول کلی گشت
آخرم رسید به فروش کلیش
پر از اونا که سال ها خوندن درس های بدل
نا امید گذشتن از مرز های وطن
پر از بغضی که نترکید و اشک نشد
پر از استعداد هایی که کشف نشد
پر از اون کسایی که از خودی فریب خوردن
بعد یه گوشه تک و تنها و غریب مردن
پر از من تو و قصه ها و درد
از فریاد همینجا داد میزنم
میخونم و سکوتم و دار میزنم
من میمونم و سعودم و جار مینزم
جار میزنم و به اوج قصه ها میپرم
از فریاد همینجا داد میزنم
میخونم و سکوتم و دار میزنم
من میمونم و سعودم و جار مینزم
جار میزنم و به اوج قصه ها میپرم
پای حرف من بشین بگم چه زجه ها کشیدم
نسل ما چی دیدن قطره اشک ما چکیدن
مردمان بی غم درد مارو دیدن
بی رحم تر شدن بد به حال میهن
چه باید کرد از کی شکایت کرد
از این سرنوشت بد که من رو شکارم کرد؟
نه تقصیر از منه که بهش اجازه دادم
فکر میکردم یکی میاد برای نجات آدم
غافل از ایکه قلب ها پر از ترکشه
که باعث اینه چشمای تو تر بشه
غافل از اینکه هرکسی گرفتار دردشه
امیدوارم هر چی گره داره حل بشه
وقتی میبینی قیمت ها با قدم های حجومی
پیش میرن به سمت رقم های نجومی
تو مجبوری که به سقوطت پا بدی
چون که تو هنوزم اسیر حقوق ثابتی
یعنی تنها چیزی که سمت تو سرازیره درده
که تمام وجود تورو سراسیمه کرده
بهم بگو تو این مسیرا یه چراغی میتونه که این راه و روشن کنه؟
پس چه راهی میمونه؟
فقط فریاد
همینجا داد میزنم
میخونم و سکوتم و دار میزنم
من میمونم و سعودم و جار مینزم
جار میزنم و به اوج قصه ها میپرم

پاپ
بیا با من دل و به دریا بزن
ححرف دلت و فریاد بزن
تو این تباهی تو این سیاهی
 اینه درمان درد
فقط فریاد
همینجا داد میزنم
میخونم و سکوتم و دار میزنم
من میمونم و سعودم و جار مینزم
 جار میزنم و به اوج قصه ها میپرم
صدام و داری؟ هر لحظه یه شروع تازه اس
هر شروع یه تولد دوباره اس



لینک دانلود

منبع : آذر آوا

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 20:07

یاس واقعا قشنگ می خونه من عاشق یاس هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد