دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ آغوش با صدای معین


متن آهنگ آغوش

می خوای آغوشتو از من بگیری
مثه دیونه ها تشویش دارم
آخه میدونم اینو بی تو هرشب جه روزای بدی در پیش دارم
میخوای یادم بره روزای خوبو که توی خاطراتم جون گرفته
نگاه کن قلب خستم سختی هارو
به عشق بودنت آسون گرفتم
نذار دستام گم شه نزار دیونه تر شم
دل من جا بمونه خودم غرق سفر شم
از این روزای سخت و پر از دلشوره سیرم
یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم
کمک کن از شب تردید رد شم
دوباره عاشقم شو باورم کن
نذار از آسمون تو بیفتم بمون و غشقتو بالو پرم کن
می خوای آغوشتو از من بگیری
مثه دیونه ها تشویش دارم
آخه میدونم اینو بی تو هرشب جه روزای بدی در پیش دارم
نذار دستام گم شه نزار دیونه تر شم
دل من جا بمونه خودم غرق سفر شم
از این روزای سخت و پر از دلشوره سیرم
یه کاری کن عزیزم دارم از دست میرم


لینک دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
shl.j1988 دوشنبه 5 فروردین 1392 ساعت 17:20 http://tahekelas.blogfa.com

قربون دستت
عشق خودمه معین

بازم سر بزن

mahdi75 دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 18:03

سلام ؛ تصویریش نیومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمی دونم
خبر ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد