دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

جوک های جدید درباره گوشی GLX


ای بابا دیروز رفتم یه آیفون ۵ خریدم
پشیمون شدم مگه لامصب از جیب در میاد ؟
هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم
.

.

.

اون چیه که راحت از جیب میاد بیرون ؟
گوشی های جدید GLX با جدید ترین آپشن روز دنیا هم اکنون در خدمت شما . . .
دیگه کسی آیفون و گلکسی نمی خره . . . !


میدونید تو فیلم های وسترن وقتی که دو نفر دوئل میکنند معمولا کی حریفشو زودتر ناکار میکنه و زنده میمونه؟
خب معلومه اونی که مارک هفت تیرش GLX باشه . . . !

.

.

.

نامه محرمانه شرکت Apple به GLX :
با سلام
شما تکنولوژی از جیب راحت درآمدن گوشی GLX و به ما بدید !
در عوضش ما کل سهام شرکت Apple رو واگذار می کنیم به شما !
ولی متاسفانه جی ال ایکس این درخواست رو رد کرد و اپل در شرف ورشکستگی میباشد !

.

.

.

یکی از فانتزیام اینه که :
برم آمریکا تو جلسه معرفی شرکت کنم .
همین وسطای جلسه گوشی GlX ام زنگ بزنه ، منم بگم Sorry و به راحتی گوشی رو از جیبم در بیارم! و در حالی که بقیه دارن به من میخندند یهو گوشی یکی شون زنگ بزنه ،
ولی هر کاری کنه گوشی جدید Apple اش از جیبش در نیاد !
منم یه پوزخند بزنم و در حالی که بقیه دارن با تعجب به من نگاه میکنند و میگن Wait , Wait !
بی توجه به التماس هاشون تو تاریکیا نیست بشم !

.

.

.

همچی آرومه . . .
من چقد پول دارم . . .
یه پرایدم دارم و هی . . .
به خودم میبالم . . .
توی جیب راستم . . .
پسته من میذارم . . .
گوشیمم چه راحت . . .
از جیب در میارم . . .

.

.

.

مسابقه بیست سوالی . . .

1. تو جیب جا میشه ؟

 آره
2. از جیب راحت درمیاد ؟
 آره
جواب : گوشی های GLX

.

.

.

یه بارم GLX م رو بردم نمایندگی گفتم آقا این چرا از جیب درنمیاد ؟ یارو گوشی رو گرفت تست کرد گفت مشکل از جیب شلوارتونه !
هیچی دیگه رفتم یه شلوار جدید خریدم درست شد ؛ حالا شما هی راه به راه عیب بزارید روی گوشی !

.

.

.

ﺷﺮﻛﺖ ﺟﯽ ﺍﻝ ﺍﯾﮑﺲ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻛﻪ ﮔﻮشی ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﺩﺭﻣﻴﺎﺩ دیگه ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﻣﺎ ﯾﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐُــﺮﺩﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺗﺒﻠﺖ ﻣﯿﺬﺍﺭﯾﻢ ﺗﻮﺵ !
ﺍﺧﯿﺮﺍ ﻟﭗ ﺗﺎﭘﻢ ﺗﻮﺵ ﺗﺴﺖ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻣﺜﻞ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭ ﻣﻴﺎد

.

.

.

تلویزیون میگه گوشی های GLX توی جیب جا میشه و راحت از جیب بیرون میاد !
مگه بقیه رو با خاور و نیسان حمل میکنن ؟ یا با سیم بکسل میاد بیرون !؟

.

.

.

گوشیم فارسی نداره همیشه مینویسم سلام گلم که میشه سلام کلم و همیشه جواب میگیرم سلام چغندر ، سلام کاهو ، سلام شلغم !
باید برم یکی از اینا که راحت از تو جیب درمیاد بخرم !

.

.

.

یه سوال چند روزه تو ذهنم اومده منو ول نمیکنه با این مضمون که شرکت GLX لب تاب هم داره ؟
آخه لبتابم از تو کیف اصلا در نمیاد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد