دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

ایکس باکس 360 پر قروش ترین کنسول بازی دو ساله اخیر آمریکا


مطابق آمار کنسول بازی ایکس 360 در طی 27 ماهه گذشته، پر فروش ترین کنسول در امریکا بوده است.


خبر آنلاین: کمپانی مایکروسافت اعلام کرد کنسول بازی ایکس 360 پر فروش ترین کنسول در امریکا بوده و این کمپانی در ماه مارس 2013 بیش از 213 هزار کنسول از این نوع را فروخته است.
رقم 213 هزار البته در مقایسه با رقم فروش ماه فوریه یعنی 302 هزار دستگاه کمی کاهش را نشان می دهد اما همچنان به گفته مقامات این کمپانی در صدر لیست فروش کنسولها در امریکا در 27 ماهه گذشته قرار داشته است.
میزان فروش در ماه مارس بر این اساس 402 میلیون دلار بوده است که شامل سخت افزار ایکس باکس و نیز بازی ها و لوازم جانبی برای ایکس باکس است.
جالب اینجاست کنسولی که چند سال عمر دارد، همچنان پرفروش باشد و کنسول جدید نینتندو در بازار با افت شدید روبرو شده است.
از 10 موقعیت برتر در لیست مذکور، 6 موقعیت از ان ایکس باکس در ماه مارس بوده و بازی هایی مانند BioShock Infinite, NBA 2K13, Gears of War: Judgment, Tomb Raider, The Walking Dead: Survival Instinct, and Call of Duty: Black Ops II نیز در لیست پر فروشها روی ایکس باکس دیده می شود. (بازی BioShock در ماه قبل راهی بازار شد اما با اقبال عمومی مواجه گردید.)
در تعطیلات این هفته (شنبه/یکشنبه) ایکس باکس لایو گلد برگزار می شود و کاربران دارای کارت نقره ای می توانند برخی بازی ها را تا ردوز دوشنبه به صورت رایگان دریافت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد