دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

اس ام اس و پیامک تبریک روز زن و مادر


دقت کردین !؟
روز زن همه زن میشن ، روز دختر همه دختر !
بابا تکلیف مارو مشخص کنین !
.
.
.

تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق
لبخند مهربان تو جا در تنم دمید
فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو
دست نوازش تو به فریاد من رسید


.

.

.

آغوش تو ای مادر من بستر ناز است
لالایی شب هات مرا گلشن ساز است
رخسار و وجود تو مرا پیکر مهر است
هم قبله و هم کعبه و هم عشق و نیاز است . . .
مادر روزت مبارک
.
.
.
مرا به کعبه چه حاجت
طواف می کنم “مادری” را که برای لمس دستانش هم
وضو باید گرفت . . .
روز مادر مبارک
.
.
.
مادرم ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن تر از هر چشمه سار
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من . . .
.
.
.
زنم از دیده بر دل روی مادر / منم مست کمان ابــروی مادر
گل از خجلت نقابی بر رخش زد / چو آمد عطر مشکین بــوی مادر . . .
روزت مبارک ای بهترین و برترین

.

.

.

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل
صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .
.
.
.
سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم . . .
روزت مبارک
.
.
.
افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت
بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است . . .
روز زن مبارک
.
.
.
جهت فرار از هدیه ی روز زن در این هفته احتمال وقوع دعوا از طرف مردان زیاد است…
با خونسردی و مهربانی این حیله را نقش بر آب کنید !
.
.
.
کمترین آرزویم این است:
هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!
روزت مبارک


www.radsms.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد