دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود مصاحبه علی پروین با برنامه نود + خلاصه گفتگو


بامداد امروز در برنامه نود، گفت وگوی عادل فردوسی پور و دو گزارشگر برنامه نود با سلطان پرسپولیسیها در چهار بخش روی آنتن شبکه سه رفت.


علی پروین که اصولا میانه خوبی با برنامه های زنده ندارد و در آنها راحت نیست،آنقدر مصاحبه شونده جذابی هست که فردوسی پور را ناچار کند تا با تیم برنامه سازش به دفتر او برود و نخستین مصاحبه خود به این شکل را با سلطان ضبط کند. در بخشی از این گفت وگو پروین با اشاره به لقب سلطان که از سوی هواداران به او داده شده با لحن شوخ خاص خود توضیح داد:«اتفاقا گاهی خانواده به من می گویند بیا این سریال«حریم سلطان»رو ببین؛اما این سریال که اصلا آبرو ریزیه !من نگاه نمی کنم.من همین سریالهای تلویزیون خودمون رو می بینم که عالیه».جمله پروین درباره سریال ترکیه ای «حریم سلطان»با خنده شدید فردوسی پور و سایر حضار در محل ضبط گفت و گو مواجه شد. او در ادامه با تمجید از سریال در حال پخش «پروانه»افزود:«الان یک سریالی پخش می شود به اسم «پروانه» که خوبه می بینم.قبلا هم سریال «زمانه»(حسن فتحی)پخش می شد که آنرا هم می دیدم».

چهارمین بخش این مصاحبه به دلیل طولانی شدن برنامه ناتمام ماند تا مجری نود وعده دهد آنرا در هفته آتی پخش کند.

علی پروین در بخشی ازگفت‌وگوی جدیدش با وب سایت شخصی خود،یادآور شده: «خیلی از حرف‌هایم را درباره قدیم‌ها و شاگردان حال حاضرم به فردوسی‌پور زدم، اما یک سوم حرف‌هایم را فقط به عادل زدم. به عادل گفتم یک نفر در این مملکت ۷۰ میلیارد تومان برای فوتبال از جیبش خرج می‌کند، نباید کاری کنیم که او در بین مردم مسخره شود. باید دست او را بگیریم و به این بخش خصوصی کمک کنیم. البته می‌دانم که با این حرف‌هایم تازه بخشی از مشکلات فوتبال و حرف‌هایی را که برای بد کردن افراد دیگر می‌زنند گفتم. اما خوشحالم که توانستم بخشی از مشکلات فوتبال را با عادل بشکافم. ولی فکر کنم بخشی از آن را سانسور کند و نشان ندهد!».

علی پروین امروز به مالزی می رود تا اولین نشان آسیایی اش را دریافت کند.قرار است در حاشیه کنگره ۱۲ اردیبهشت کنفدراسیون آسیا در مالزی، از ۱۷ چهره اثرگذار فوتبال قاره تجلیل شود که در میان این ۱۷ عضو ، علی پروین نیز حضور دارد.



دانلود قسمت اول | دانلود قسمت دوم | دانلود قسمت سوم

منبع: سایت برنامه نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد