دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ بانوی پارسی با صدای سالار عقیلی


تقدیم به تمام مادران ایران زمین


متن آهنگ بانوی پارسی

ماه من بی تو مهری ندارم
مهر توست ماه شب های تارم
میخواهی ام هرچه هستم هرچه باشم
میخواهمت عشق پیدا و پنهان من
آغوش تو آرامشی در طوفان من
با قلب تو می تپد دنیا در جان من
میخواهی ام هرچه هستم هرچه باشم
میخواهمت عشق پیدا و پنهان من
مهر تو ماه شب های تارم
ماه من بی تو مهری ندارم
روی زخم روز و روزگارم
با دل تو مرهم میگذارم
پای تنهایی پایم نشستی
مُـشت غم های من را شکستی
آن که بی مرز و بی انتظاری
همدل من شو تنها تو هستی
روح بیداری ، مستی هـُـشیاری
نام تو جاری در سرنوشتم
تن فدای تو جانم برای تو
زیر پای تو.خاک بهشتم
مهر تو ماه شب های تارم
ماه من بی تو مهری ندارم
روی زخم روز و روزگارم
با دل تو مرهم میگذارم
میخواهمت


لینک دانلود

منبع: آذر آوا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد