دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ سروناز من با صدای ستار


متن آهنگ فوق العاده سروناز من
از اون بارون اشکات
یه قطره اشک مال من نیست
یه دنیاست دلت اما
یه ذرش ما من نیست
هنوز دوری و دوری 
از عشق و شب مستی
هنوز غریبه هستی
منو نمی پرستی
منو نمی پرستی
تو ای سروناز من
سروناز من
قصه ساز من
دنیا رو چه دیدی
گل آتیش آتیشی
فدات میشم
دیوونم میشی
دنیا رو چه دیدی
عزیزم دنیا رو چه دیدی
گل ناز گل پونه
تو قلبم زدی جوونه
گل ناز گل پونه
تو قلبم زدی جوونه
هنوز بی قراری و خاطر خواهی مو
هیچکی نمیدونه
هیچکی نمیدونه
نگاهت چه مهربونه
اگه تو نگام بمونه
نگاهت چه مهربونه
اگه تو نگام بمونه
اون وقت میدونی چه جور
کنج قلب من داری آشیونه
داری آشیونه
تو ای سروناز من
سروناز من
قصه ساز من
دنیا رو چه دیدی
گل آتیش آتیشی
فدات میشم
دیوونم میشی
دنیا رو چه دیدی
عزیزم دنیا رو چه دیدی


لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد