دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

انتشار کتاب توهین آمیز وقتی خدا خوابه از شاهین نجفی


خواننده هتاک به امام هادی(ع) در جدیدترین اظهارات خود در قالب کتابی با عنوانی توهین‌آمیز به وجود خدا، به ارائه مطالبی ناپسند پرداخته است.


این خواننده هتاک که مدتها قبل به دلیل ترس از مجازات سنگین فسادهایش از کشور گریخته بود بارها در نشست‌ها و میتینگ‌هایی با حضور منافقین شرکت کرده بود. خواننده موهن به ساحت مقدس امام هادی(ع) اکنون کتابی به زبان آلمانی و با عنوان "وقتی خدا خوابه" را منتشر کرده است.

این خواننده هتاک و فراری نه تنها به ساحت امام هادی(ع) توهین کرده بلکه با این نوع اسم گذاری درصدد توهین به یکتاپرستان است.

"وقتی خدا خوابه" نامگذاری سراسر توهین آمیز به پروردگار جهانیان است که از سویی بعد مادی به پروردگار بخشیده و از سوی دیگر برای این جهان خالقی متصور نیست.

نظرات 6 + ارسال نظر
amir666shar دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 03:42

شما ها طرفدار نظامین؟؟؟ شما خاک تو سرا عین خاله زنک ها حرف و از یک جا به جای دیگه میبرین ما هممون شاهین جفی هستیم گروه اشرار و مثل شاهین از بالا به اتفاقات نگاه می کنیم و شما عین مرغ ها فقط به اطرافطون نگاه می کنید. برین بمیرین ....

امین شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 02:02

والا چ عرض کنم . خیلی بیشعوره

shahinnajafi666 جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 17:45 http://sharrmusic.com

من واقعا متاسفم-من این کتابو تهیه کردم در تاریخ3.3.92درحالی این مطلب شما مربوط به فبل از انتشار و حتی پخش شدنش تو بازاره من نمیدونم شما چرا اینقدر حس ششمتون زود و پوکه.

راستش من این مطلب رو از خودم ننوشتم و اونو از باشگاه خبرنگاران خوندم
اینم بگم که یه خواننده میخواد یه دونه اهنگ بخونه از سه ماه قبلش ادم و عالم متوجه میشن دیگه کتاب که جای خود داره

تهمینه پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 14:51 http://30st.blogsky.com/Comments.bs?PostID=603

خاک بر سر خرش کنن. تا همین الان دوسش داشتم ولی با خوندن این مطلب دیگه حالم ازش به هم میخوره! مرتیکه ی گی! دیگه خدا رو مگه میشه انکار کرد؟

این اقا این کارو کرده دیگه...

سریاشن پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 00:39

خدا جوانان ما رو هدایت کنه از دست این حیواناتی ک صهیونیست پشتشونه؛عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد؛آقا رحمان چرا این پست رو دوس دارین؟

دیگه سیاسیش نکنین دیگه...
ولی در مورد این ادم نمیدونم چی میشه گفت!!

رحمان چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 15:02 http://http://30st.blogsky.com/

خـــــــــلی دوسش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد