X
تبلیغات
رایتل
فقط و فقط 164 هزار تومان

برترین مطالب دنیای امروز

    » ماشین جالب و عجیب فرهاد مجیدی و محمدرضا گلزار! + تصویر
    » بازیگر زن سریال کلاه پهلوی + عکس های برهنه در فضای مجازی
    » حتما خانمهای ساپورت پوش بخوانند!!
    » لو رفتن فیلم خصوصی ماه عسل جنیفر لوپز با عکس های برهنه!!
    » عکس لو رفته از جنیفر لوپز بدون آرایش
    » سنگ قبر محمود احمدی نژاد + تصویر واقعی
    » لخت مادرزاد در ساحـل دریا در حال برنزه کردن!! + عکس
    » گلشیفته فراهانی در حادثه تیراندازی کشته شد
    » جهاد جنسی و همبستری زنان با مردان سوری + تصاویر
    » حجاب این دو تا جیگر منو کشته!! + عکس
    » ای واااای آلتـــم کنده شــــد!! +18
    » این هانیه توسلیه در لباس حمامه؟؟!! + عکس
    » وقتی حس شیطنت مریلا زاررعی با رضا عطاران گل میکنه + عکس
    » اگه طاقت دیدن عکس ناجور نداری کلیک نکن

ظلم آشکارای صدا و سیما به 7 کاندید و 77 میلیون نفر ایرانی

سازمان صدا و سیما ، گویا قصد ندارد روش های مغرضانه و جانبدارانه سیاسی را کنار بگذارد و اجازه دهد "رسانه ملی" ، واقعاً ملی باشد ، گو این که برخی مدیران این سازمان ، آن را ملک به ارث رسیده از پدرشان می دانند و به خود اجازه می دهند هر کاری خواستند با این سرمایه متعلق به همه ملت انجام دهند.  

عصر ایران: آخرین نمونه از اقدامات صدا و سیما ، تلاش آشکار اداره کل پخش اخبار این سازمان برای انجام القائات انتخاباتی به نفع کاندیدایی است که برخی مدیران این اداره کل ، نسبت به او ارادت دارند و می کوشند هزینه این ارادتمندی را از جیب مردم و به وسیله رسانه ملی پرداخت کنند!

کسانی که این روزها برنامه های انتخاباتی صدا و سیما را می بینند ، به خوبی در می یابند که تلاش سازمان دهی شده و البته غیرهوشمندانه ای برای تحمیل سعید جلیلی -که مراد برخی مدیران این بخش است - صورت می گیرد.

مثلاً وقتی در بخش های خبری 21 و 20:30 ، خبرهای مربوط به میتینگ های تبلیغاتی و سفرهای استانی کاندیداها پخش می شود ، جمعیت نشسته در پای سخنرانی جلیلی به تصویر کشیده می شود ولی برای سایر کاندیداها که عمدتاً جعیت بیشتری مخاطبشان هستند ، از تصاویر بسته جمعیت ، یا از خود کاندیدا که در پشت تریبون است یا از کاندیدا در حالی که از خودرو پیاده می شود و نظایر این استفاده می شود تا در نهایت ، این قضاوت برای مخاطب عامی شکل گیرد که جلیلی با اقبال عمومی بیشتری مواجه است و بقیه کاندیداها مورد توجه رأی دهندگان نیستند ، هر چند در عالم واقع ، چند برابر گزینه شخصی برخی مدیران سیما رأی داشته باشند!



گزارش دهی از مناظره های کاندیداها نیز مشمول این روش غیراخلاقی و غیرقانونی است. صدا و سیما از یک سو ، برای رعایت عدالت بین کاندیداها ، سیستم های تشخیص دهنده صدای کاندیداها را به کار می گیرد و هزارم ثانیه را نیز محاسبه می کند تا همه به یک اندازه از این تریبون استفاده کنند ولی وقتی در بخش های دیگر ، گزارش مناظره را پخش می کند ، حرف های کاندیداهای دیگر را تقطیع کرده و ثانیه های اندکی را از بخش های خاصی از سخنان آنها بر روی آنتن می برد و سپس با چینش حرف ها و واکنش ها در یک تدوین جدید ، بخش بیشتری از سخنان جلیلی را پخش می کند و در این بازی تصویری و کلامی که به مدد تدوین مجدد و تقطیع هدفمند انجام می شود چنین القا می کند که برنده مناظره ، گزینه محبوب آقایان سیماست!

واقعاً کسی که ظرفیت و تقوای این را ندارد که بتواند امیال شخصی خود را در یک رسانه متعلق به عموم مردم ، مهار کند و بی طرفی پیشه نماید ، آیا می تواند معتمد عموم مردم باشد و اخبار درست را به آنها برساند؟!

اگر محاسبه هزارم ثانیه ای زمان کاندیداها در مناظره ، قسم حضرت عباس صدا و سیما باشد ، بی گمان ، بخش های خبری و گزارشی این رسانه ، دم خروسی است که بیرون می زند تا نشان دهد ترک عادت واقعاً موجب مرض است و صدا و سیما هم نمی خواهد عادت بی عدالتی و بی تقوایی سیاسی را ترک کند.

اگر صدا و سیما ، شبکه خصوصی آقای ضرغامی یا آقای جلیلی یا همان مدیران اداره کل اخبار بود ، نقدی بر آنها وارد نبود ولی مسأله اینجاست که آقایان رسماً از بیت المال ، سوء استفاده می کنند و عین خیالشان هم نیست.

بعد از تحریر:
گفت: ... و بدبخت تر کسی است که برای دنیای دیگران ، آخرت خود را بفروشد!



برچسب‌ها: جلیلی، صدا سیما، انتخابات، گزینه صدا و سیما، رییس جمهور، ضرغامی، بیت المال خوری، حق خوری، اخبار منظره، دانلود مناظره ها

0 دیدگاه