دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ شیشه و سنگ با صدای محمد حشمتی

 


متن آهنگ شیشه و سنگ

دل که یه ویرونه بود
بخت که وارونه بود
هرکی به من گفت که منو دوست داره
مثل تو دیوونه ی دیونه بود
دل که یه ویرونه بود
بخت که وارونه بود
هرکی به من گفت که منو دوست داره
مثل تو دیوونه ی دیونه بود
گفتی اسیر اشک و آهی واسم
گفتی خودت یه تکه گاهی واسم
گفتی نترسم از پریشونیا
که تو خودت پشت و پناهی واسم
گفتی اسیر اشک و آهی واسم
گفتی خودت یه تکه گاهی واسم
گفتی نترسم از پریشونیا
که تو خودت پشت و پناهی واسم
من که دلو به خاک و خون میزدم
دلو به صحرای جنون میزدم
وای که تو دیوونه تر از من شدی
با منو دل دشمن دشمن شدی
من که واست دست به دعا میشدم
گدای درگاه خدا میشدم
تا تو بیای مثل یه شمع عاشق
عاشق تو عاشق تو عاشق تو ... واست فدا میشدم
فکر من این بود که توی این روزگار
ما دو تا دیوونه رنگین با هم
نمیدونستم من و تو بی وفا
حکایت شیشه و سنگیم با هم
دل که یه ویرونه بود
بخت که وارونه بود
هرکی به من گفت که منو دوست داره
مثل تو دیونه ی دیونه بود
دل که یه ویرونه بود
بخت که وارونه بود
هرکی به من گفت که منو دوست داره
مثل تو دیونه ی دیونه بود
مثل تو دیونه ی دیونه بود


لینک دانلود | لینک کمکی

منبع: دلکوک موزیک 

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم ! شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 18:40

این آهنگ فوق العادس !!!!! صداش خیلی شبیه جهان خدابیامرزه سبک آهنگشم همینطور .

بهزاد دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 16:31

فقط اینکه صداش نیاز به تعریف نداره...

محمد پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 12:02 http://tathira.com/khatmquran.aspx

سلام،
با قراردادن اسکریپت ختم گروهی قرآن کریم در وبلاگت شما هم در این ثواب شریک بشید.
لینک اسکریپت: http://tathira.com/khatmquran.aspx
یا علی

امیر دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 12:40

سلام
صداش مثل جهانه،فقط صدای جهان خدابیامرز یه کمی رو اعصاب بود انگار همش داشت سرت داد و بیداد میکرد
ولی صدای آقای حشمتی مسکنه به مولا هر چی بیشتر داد میزنه اعصابم آرومتر میشه
خدا به خودش و خونوادش عمر با عزت و سلامتی بده و به صداش قدرت و طراوت بیشتر

خدا نگهداره همه هنرمندهای با لیاقت رو

مرضیه جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 13:56 http://parnian1981.blogfa.com

دوست عزیز ممنون از زحمتت
فقط یه اشکال کوچولو تو شعر هست که زحمت بکش اصلاحش کن

مصرع اشتباه " گفتی اسیرش گاهی واسم

صحیح : گفتی اسیر اشک و آهی واسم

موفق باشی

ممنون که گفتید
اصلاح شد

مهرداد سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 19:29

بله البته خیلی قسنگ خونده
خدا خیرش بده ننه!

فرامرز دوشنبه 3 تیر 1392 ساعت 02:54

خدا 120 سال بهش عمر بده.باور کن چند ساله که همچین صدایی نشنیده بودم......

خیلی قشنگ خونده واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد