دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

چطور مثل میلیاردرها باشیم؟

میلیاردرها، دنیای ویژه و جالبی برای خود دارند. بسیاری از آنها ویژگی های مشترکی دارند که اگرچه ظاهری به نظر می رسد، اما می تواند دلیل تفاوتشان با سایر افراد جامعه باشد.  

میلیاردر شدن به این سادگی ها نیست و بیشتر افرادی که این لقب را به دست می آورند، مرارت های زیادی در زندگی متحمل شده اند. بسیاری از ما فکر می کنیم نمی توانیم میلیاردر شویم اما بدانید که مثل میلیاردرها شدن کار چندان سختی نیست.

اگر می خواهید سری به دنیای میلیاردرها بزنید و دوست دارید کمی خودتان را جای آنها بگذارید. این گزارش را بخوانید
در این گزاش با ۸ کار ساده به شما آموزش می دهیم که مثل میلیاردرها ها رفتار کنید.


۱- کفش تخت نپوشید:

کفش های تخت، صاف و بدون پاشنه اگر چه بسیار راحت هستند اما رسمیت خاصی ندارند و حتی ممکن است باعث شلخته به نظر رسیدن فرد شوند.

در عوض کفش پاشنه دار چه برای آقایان و چه برای خانم ها باعث وقار و متانت خاصی میشود و فرد را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد. میلیونرها دقیقا به همین دلیل علاقه مند به استفاده از کفش های پاشنه بلند هستند.



۲- لباس هایی بپوشید که بلندتر نشانتان می دهد:

این کار بخصوص به کسانی توصیه می شود که قد بلندی ندارند و یا کوتاه هستند. پوشیدن چنین لباس هایی باعث می شود قدتان بلندتر از آنچه هست به چشم دیگران بیاید و یکی از خاصیت های قد بلند هم هیبتی است که از شخص برای مخاطب می سازد. میلیونرها هم تلاش می کنند همینگونه باشند.



۳- تفریح و سرگرمی خاصی داشته باشید:

میلیاردرها معمولا از تفریح های گران لذت می برند و مهمتر اینکه همیشه آن را تکرار می کنند. تفریحی مثل اسکی برای ملیونرها بسیار جذاب است و معمولا همیشگی.

شما هم اگر می خواهید مثل میلیونرها باشید، تفریح خاصی برای خود انتخاب کنید.



۴- خواب کافی داشته باشید که پوستتان خراب نشود:

خواب کافی از سوی پزشکان و کارشناسان بسیار توصیه می شود و از طرفی اگر دقت کرده باشید میلیونرها پوست خوبی دارند چون زیاد به خود می رسند. شما اگر نمی توانید از تقویت کننده های رنگارنگ استفاده کنید، خواب کافی که می توانید داشته باشید. پس از این توصیه غافل نشوید که خواب کافی به طراوت پوست و در نتیجه مثل میلیونرها شدن شما کمک می کند.



۵- لهجه نداشته باشید:

میلیونرها اساسا دوست ندارند با لهجه خاصی حرف بزنند چون دلشان می خواهد حوزه فعالیت های خود را گسترش دهند و این نیاز به زبان معیار و گذشتن از سطح لهجه ها و گویش ها دارد.

اگر لهجه دارید، تمرین کنید و آن را کمرنگ کنید و هرچه بیشتر به زبان معیار صحبت کنید.


۶- وسائل تان را با وسواس انتخاب کنید

میلیاردرها در ابتدا به خاطر پول هایشان و بعد به خاطر هر کاری که انجام می دهند در چشم هستند. پس باید همه کارها و انتخاب هایشان طوری باشد که مشکلی بوجود نیاید. آنها حتی باید در انتخاب فنجان قهوه خود بسیار دقت کنند چون دیده می شوند

شما هم اگر می خواهید مثل آنها باشید، دقت خود را بیشتر کنید.


۷- داوطلبانه به قلب اجتماع بروید

از رو در رو شدن با مردم و در اجتماع بودن نهراسید. برعکس داوطلب حضور در جمع های گوناگون شوید تا با افراد مختلف بیشتر آشنا شوید.

میلیونرها معمولا پایگاه اجتماعی دارند و از بودن در میان مردم احساس خجالت یا ترس نمی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد