X
تبلیغات
رایتل
فقط و فقط 164 هزار تومان

برترین مطالب دنیای امروز

    » ماشین جالب و عجیب فرهاد مجیدی و محمدرضا گلزار! + تصویر
    » بازیگر زن سریال کلاه پهلوی + عکس های برهنه در فضای مجازی
    » حتما خانمهای ساپورت پوش بخوانند!!
    » لو رفتن فیلم خصوصی ماه عسل جنیفر لوپز با عکس های برهنه!!
    » عکس لو رفته از جنیفر لوپز بدون آرایش
    » سنگ قبر محمود احمدی نژاد + تصویر واقعی
    » لخت مادرزاد در ساحـل دریا در حال برنزه کردن!! + عکس
    » گلشیفته فراهانی در حادثه تیراندازی کشته شد
    » جهاد جنسی و همبستری زنان با مردان سوری + تصاویر
    » حجاب این دو تا جیگر منو کشته!! + عکس
    » ای واااای آلتـــم کنده شــــد!! +18
    » این هانیه توسلیه در لباس حمامه؟؟!! + عکس
    » وقتی حس شیطنت مریلا زاررعی با رضا عطاران گل میکنه + عکس
    » اگه طاقت دیدن عکس ناجور نداری کلیک نکن

با این پنج خوراکی موی خود را تقویت کنید

مو مانند دیگر اعضای بدن برای سالم ماندن به تغذیه مناسب نیاز دارد. موهای خشک و شکننده که ظاهر زننده ای نیز دارد نیازمند تقویت و مراقبت است که این کار از طریق مصرف غذاهای مناسب امکان پذیر است.  

تخمه کدو: این دانه یکی از بهترین تقویت کننده های مو است و منبع عالی روی و ویتامین A به حساب می آید. ویتامین B موجود در آن شامل بیوتین نوعی ماده مغذی لازم برای تقویت مو است که مانع نازکی و شکنندگی مو می شود.

هویج: دارای بالاترین میزان بتاکاروتن است. ویتامین A برای داشتن موهای براق و پوست سالم لازم است.

ترب: این گیاه سرشار از ویتامین C، سیلیکون و سولفور است.

مخمر غذایی: این نوع مخمر که روی ملاس نیشکر رشد می کند عاری از گلوتن و حاوی ترکیبی از اسید آمینه (پروتئین) و ویتامین های گروه B است. علاوه بر آن دارای پروتئین کامل است که برای تقویت موها ضروری است.

خیار: خیار سرشار از سیلیکون است که موها را براق، ضخیم، قوی و سالم می کند.



برچسب‌ها: تقویت مو، موی مردان، زیاد شدن موی سر، مواد غذایی تقیتی، تقویت ریشه مو، ویتامین های لازم مو، موی خوش فرم داشتن

0 دیدگاه