دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

این چهر نکته را قبل از خرید موبایل از خودتان بپرسید

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که هنگام خرید تلفن همراه به سراغ‌تان خواهد آمد، پیدا کردن بهترین گزینه مطابق میل و سلیقه شما، می‌باشد. آیا شماهم در انتخاب برترین گزینه پیش روی خود، مردّد هستید؟! با ما همراه باشید…  

1- خواسته‌های‌تان را از تلفن همراه آینده‌تان، مشخص کنید. آیا زیاد پیام می‌فرستید یا با گوشی خود، زیاد فیلم نگاه می‌کنید؟! محصولی را بخرید که دارای صفحه نمایش بسیار بزرگی باشد.

2- انتخاب کنید که کدام ویژگی‌های یک تلفن همراه را واقعا نیاز دارید. آیا شما به تمام ویژگی‌های یک گوشی موبایل نیاز دارید؟! گاهی اوقات فراموش می‌کنیم که برخی از ویژگی‌هایی که سازندگان در محصولات خود گنجانده‌اند، مناسب نیاز ما نبوده و شاید در طول سال، یک‌بار به صورت آزمایشی از آن‌ها استفاده کنیم! بنابراین بهتر است که انتخاب کنید که کدام ویژگی‌های یک تلفن هوشمند معمولی را نیاز دارید؛ مثلا دوربین، صفحه لمسی و دو سیم کارته بودن.

3- انتخاب کنید که تلفن همراه آینده‌تان، باید چگونه باشد.

اگر از یک تلفن همراه استفاده‌ای در حد و اندازه یک رایانه خانگی را انتظار دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به سمت اسمارت‌فون‌ها قدم بردارید. گاهی اوقات تنها استفاده‌تان از یک گوشی موبایل، به پیامک فرستادن برای دوستان‌مان و زنگ زدن به آن‌ها محدود می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم محصول نسبتا ساده‌ای و ارزان قیمتی از کمپانی نوکیا را انتخاب کنید. همچنین تلفن‌های QWERTY نیز مناسب آن دسته افرادی است که مدام در حال پیام فرستادن برای دوستان خود هستند.

4- در فضای مجازی و نظرات کاربران، به دنبال ایده‌آل خود باشید. از طریق موتورهای جستجو نظیر گوگل، درباره مشخصات تلفن همراه آینده‌تان جستجو کنید. خواندن نظرات و نقطه دیدگاه‌های کاربران خالی از لطف نبوده و اگر می‌توانید بررسی‌های را نیز، نگاهی بی‌اندازید. همچنین با جستجو کردن، می‌توانید گزینه‌هایی را که برای خرید پیش و رو دارید، محدود کرده و انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد