دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

ال جی G2 mini را می سازد؟

همین ماه بود که سایت فون ارنا اطلاعاتی درمورد ال جی جی 2 مینی ارائه کرده بود.
ظاهرا الجی در حال کار بر روی این گوشی است . گوشی که الان آن را مینی مینامیم ولی ممکن است زمانی که گوشی معرفی شد نام دیگری بگیرد و مانند نسخه ی مینی z1 که نامش مینی نشود.  

به نظر می رسد که برادر کوچک جی 2 صفحه ای 4.7 اینچی داشته باشد(که دیگر نمیتوان بهش لقب مینی را داد!).
همانند آن چیزی که در xperia z1f (در جایی دیگر این گوشی را با نام z1s مشاهده کردم) دیدیم ، تنها ابعد گوشی کوچک شده است ولی تقریبا تغییری در قلب و هسته ی گوشی رخ نداده است . صفحه ی 4.7 اینچی با روزلوشن 720x1280 و یا 1080x1920 ، حافظه رم 2GB (درست به همان مقداری که در نسخه بزرگ به کار رفته است) و پردازنده 4 هسته ای Snapdragon 800 از ویژگی های نسخه کوچک شده جی 2 است. همانطور که می بینید نسخه کوچک شده نسبت به نسخه اصلی جی 2 به جز صفحه نمایش تفاوتی ندارند.




(ایا جی 2 مینی شبیه به نسخه اصلی می شود؟)

جی 2 مینی یا هرچه که دوست دارید نامش را میگذارید، ممکن است ماه بعد و در نمایشگاه CES 2014 و در شهر لاس وگاس معرفی شود . ولی این بدان معنی نیست که شما در CES 2014 این گوشی را حتما ببینید.


اما این تمام اخبار جی 2 مینی نیست. چند روز پیش در نتایج بنچ مارک GFX گوشی نامعلومی به نام LG-D410 پیدا شد. و شاید این همان گوشی مورد نظر ما باشد . یعنی همان جی2 مینی.
این گوشی دیگر گوشی ایده آلی که در بالا گفتیم نیست. اینجا با صفحه نمایش 4.3 اینچی روبرو هستیم که رزولوشن نه چندان مطلوب 540x960 را به کاربر ارائه میکند. همچنین کاربر میتواند با این گوشی اندروید 4.4 را تجربه کند.



پردارنده به کار رفته در این گوشی چهرا هسته دارد که میتواند فرکانس 1.2GHz را ایجاد کند. نام این پردازنده Snapdragon 400 MSM8226 می باشد.
همانطور که میبینید این مشخصات هیچ شباهتی به گوشی رویایی G2 ندارد و باید دو باره بگوییم که این گوشی شاید جی 2 مینی باشد. ولی این گوشی هرچه باشد باید در ces 2014 شاهد این گوشی باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد