دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

وداع استقلالی ها با آسیا

تیم فوتبال استقلال با شکست مقابل الشباب از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.  

دیدار تیم های الشباب عربستان و استقلال از ساعت 22:05 در ورزشگاه فهد ملک برگزار شد.

نواف عبدالله شکرالله از بحرین قضاوت این بازی را بر عهده داشت. وی به هاشم بیک‌زاده و مهرداد اولادی از استقلال و سیاف البیشی و رافینیا از الشباب کارت زرد نشان داد.

استقلال که تنها برای بردن به زمین آمده بود و قلعه‌نویی از سه مهاجم در ترکیب آبی‌پوشان استفاده کرده بود در همان ابتدای بازی سوار بر توپ و میدان شد. شاگردان قلعه‌نویی در همان دقایق ابتدایی می‌توانستند روی ضربه عمران‌زاده به گل برسند که این اتفاق نیفتاد.

چند دقیقه بعد ایمان مبعلی فرصتی خوب برای گلزنی از روی ضربه کاشته داشت که این موقعیت هم از دست رفت.

بازی در همین شرایط دنبال می‌شد که الشباب می‌توانست روی ضربه سر مهاجمش در دقیقه 17 به گل برسد اما رحمتی توپ را مهار کرد.

در دقیقه 24 رافینیا بازیکن الشباب از چند بازیکن استقلال عبور کرد و با رحمتی تک به تک شد که دروازه‌بان استقلال توپ را به فرستاد.

بعد از این اتفاق بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد که در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم استقلال بازی را طوفانی آغاز کرد و و آبی‌پوشان در ابتدا می‌توانستند با ضربه سر اولادی به گل برسند اما این توپ گل نشد تا چند ثانیه بعد روی حرکت زیبا و پاس خوب حیدری، برهانی در دقیقه 46 گل اول استقلال را به ثمر برساند.

چند دقیقه بعد حرکت زیبای بازیکنان توپ را به اولادی رساند ولی ضربه خوب این بازیکن را دروزاه‌بان الشباب خوب دفع کرد و حتی ضربه سر برهانی هم در برگشت منجر به گل دوم نشد.

در دقیقه 61 بازی حرکت خوب بازیکنان الشباب منجر به ضربه خطرناکی شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 71 باز پاس رو به عقب خطرناک مدافعان استقلال نزدیک بود کار دست این تیم دهد اما رحمتی توپ را با تکل به بیرون فرستاد.

درست در دقایقی که الشباب بازی را در دست گرفته بود داور در اقدامی عجیب و در حالی که توپ به پشت اولادی خورد، اعلام پنالتی کرد تا شوک به آبی‌ها وارد شود. فرناندو هم در دقیقه 83 توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی برسد.

آبی‌ها که چیزی برای از دست رفتن نداشتند اقدام به حمله کردند اما این حملات جواب نداد تا اینکه در دقیقه 3+90 و روی یک ضدحمله در حالی رحمتی بیرون آمده بود گل دوم را دریافت کردند و در نهایت شاگردان قلعه‌نویی با شکست 2 بر یک مقابل الشباب با 4 امتیاز وداعی تلخ با آسیا داشتند.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی،حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، آندرانیک تیموریان، ایمان مبعلی (78 تونی کارلوالیو)،پژمان نوری، مهرداد اولادی، محمد قاضی و آرش برهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد