دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

یک زوج خون آشام واقعی ! +عکس

bia2tafrih.ir_2014-11-12_09-45-16

یک زوج خون آشام واقعی اهل منچستر به نام وانیان ۵۳ ساله و اتریال دارک ۲۷ ساله، واقعیت زندگی آنها تا حدی متفاوت است. اگرچه آنها اظهار دارند که روزها می خوابند و خون می نوشند...
برای مشاهده ادامه مطلب به ادامه مطلب بروید.
  
یک زوج خون آشام واقعی ! +عکس

از قدرت مافوق طبیعی گرفته تا نوشیدن خون انسان، داستان های ترسناکی درباره خون آشام ها وجود دارد.

به گزارش پرشین وی ولی بر طبق گفته یک زوج خون آشام واقعی اهل منچستر به نام وانیان ۵۳ ساله و اتریال دارک ۲۷ ساله، واقعیت زندگی آنها تا حدی متفاوت است. اگرچه آنها اظهار دارند که روزها می خوابند و خون می نوشند، ولی اصرار دارند که هرگز این کار را بدون اجازه انجام نمی دهند.

یک زوج خون آشام واقعی ! +عکس

 آنها همچنین از خوردن سیر خوشحال می شوند ، به صلیب نزدیک می شوند بدون آنکه واقعه بدی اتفاق افتد و حتی کلیساها را دوست دارند و در عین حال استفاده از دندان نیش مصنوعی برای آنها کاملا ممنوع است.

 وانیان می گوید:”ما در تابوت نمی خوابیم و حتی تابوت نیز نداریم و از دندان نیش مصنوعی استفاده نمی کنیم”

یک زوج خون آشام واقعی ! +عکس

 ولی آنها از یک یا دو قطره خون خودشان و کسانی که داوطلب می شوند به گزارش پرشین وی حدود دو بار در هفته می نوشند و از دیگر مواد غذایی و به خصوص گوشت قرمز استفاده می کنند.

این زوج خون آشام اظهار دارند که آنها کم کم متوجه شدند با بقیه متفاوت هستند و یک پروسه طبیعی برای آنها به وجود آمده است و البته در این روند اطرافیان و مردم از آنها فاصله گرفتند. با این وجود آنها امیدوارند که مردم سبک زندگی آنها را به عنوان اشخاص متفاوت بپذیرند و آنها را ترسناک و شوم ندانند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد