دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

این است رعایت حقوق مصرف کننده توسط تالیا


سال ۸۴ بود که رسانه ها خبر از اپراتوری را می دادند که قرار است امپراتوری و سلطه مخابرات بر بازار سیم کارت موبایل را پایان دهد و راهی باز شود برای کسانی که آرزوی داشتن موبایل را در سر داشتند.


جام نیوز: قیمت های بالای سیم کارت مخابرات باعث شده بود خیلی ها توان خرید سیم کارت را نداشته باشند و با آمدن تالیای ۴۵ هزار تومانی سیلی از مردم را با امید اینکه صاحب موبایل شوند سرازیر باجه های پست کرد .من هم ثبت نام کردم و بعد از چند ماه سیم کارت را تحویل گرفتم .از ابتدا انتظار نمی رفت این شرکت نو پا پشتیبانی خوبی داشته باشد البته تبلیغات زیادی صورت دادند و برنامه های زیادی اعلام کردند برای گسترش تالیا ولی متاسفانه به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند ونهایتا در چند مرکز استان پوشش شبکه تالیا را ایجاد کردند .

 کم کم افول این اپراتور شروع شد و با آمدن ایرانسل شدت گرفت تا حدی که شارژ تالیا نایاب شد و ومن هم به ناچار مجبور شدم سیم کارت دیگری را خریداری کنم ولی به خاطر معذوریت هایی نمی توانستم با این سیم کارت خداحافظی کنم (و در این سال ها چه سختی های که نکشیدیم از این سیم کارت !) حتی به مخابرات هم اعتراض کردم ولی متاسفانه بعد از شش ماه از شرکت تالیا با من تماس گرفته شد و بعد از اینکه مشکلات آنتن دهی در تهران را برایشان گفتم با کمال افتخار اعلام کردند که شما درست می گویید و ما در این مناطق تهران آنتن دهی ضعیفی داریم و یا نداریم !تا اینکه اواخر سال پیش بود که سهام این شرکت فروخته شد و با تبلیغات گسترده ای صاحبان جدید شروع به فعالیت کردند و اعلام کردند که برنامه های زیادی برای ارتقای این اپراتور دارند اما هیچ اتفاق خاصی رخ نداد .
در این میان جشنواره ای برای تقدیر از وفاداران به تالیا در نظر گرفتند و قرار شد در تاریخ ۱/۲/۹۲ نتایج قرعه کشی جشنواره آفتاب را اعلام کنند .
در تاریخ ۱/۲/۹۲ وقتی به سایت تالیا مراجعه کردم تا از نتایج قرعه کشی با خبر بشوم با صحنه ای مواجه شدم که تمام مشکلات این شرکت در این سال ها را برای من تداعی کرد .باز هم تالیا زیر قولش زد و تاریخ قرعه کشی را عوض کرده بود واین سندی بود بر عدم پایبندی صاحبان جدید تالیا (همچون صاحبان قبلی)به تعهداتشان ، تقریبا از همان ابتدا هم معلوم بود این فریبی بیش نیست.از مسئولین خواهشمندم به اعمال و رفتار این شرکت ها کمی نظارت کنند چرا که اینگونه شرکت های خدماتی مستقیما با زندگی افراد در جامعه ارتباط دارند و مشکلات اینان مستقیما مردم را متضرر می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد