دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

دانلود آهنگ ابرای بارونی با صدای علیرضا روزگار



متن آهنگ ابرای بارونی

تو در گیر نفس هاتی تو آغوش یکی دیگه
منم درگیر این هق هق داره اشکام بهت میگه
تو رفتی و نتمیدونی چقدر دلگیر و داغونم
تو اونجا روی ابرایی من اینجا غرق بارونم
حال من و ابرای بارونی یه جورن
سویی ندارن دیگه چشمام بی تو کورن
خیسمو بازم یه توهمپیش من نیست
جاش زیر زخمم ختالیه دیگه با من نیست
پیش همه بودم و تنهایی کشیدم
تبخی طعمی که نبودی رو کشیدم
پیش تو بودم ولی انگار نمیدیدی
مرگ دلم شد تو به دادش نرسیدی
حال من و ابرای بارونی یه جورن
سویی ندارن دیگه چشمام بی تو کورن
خیسمو بازم یه توهمپیش من نیست
جاش زیر زخمم ختالیه دیگه با من نیست


لینک دانلود

منبع : آذر آوا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد