دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

قیمت تلفن همراه کاهش میابد

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه گفت: کاهش و ثبات نرخ ارز سبب شده است قیمت ها در بازار گوشی تلفن همراه هم ورند کاهش داشته باشد.  

ابراهیم درستی گفت: گوشی تلفن همراه در داخل تولید نمی شود و چون از طریق واردات تامین می شود اگر تعرفه ان صفر شود می تواند از طریق مالیات بر ارزش افزوده ( 6 درصد) به تحقق اهداف درامدی دولت هم کمک کند.

وی تصریح کرد: حذف تعرفه واردات باعث می شود پدیده قاچاق از بین برود و با گسترش واردات از مبادی قانونی می توانیم کیفیت و استاندارد این محصول را هم تضمین کنیم تا حقوق مصرف کنندگان هم حفظ شود.

وی افزود: بیش از هزار و 700 مدل گوشی تلفن همراه ، قیمت های متنوع هم دارد.

رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری و گوشی تلفن همراه بر اجرای موثر طرح شبکه بازرسی و نظارت مردمی (شبنم) تاکید کرد و گفت: گوشی تلفن همراه به عنوان محبوب ترین کالای ارتباطی در سبد کالای خانوارها جایگاه ویژه ای دارد و فقط برای ارتباط تلفنی هم استفاده نمی شود بلکه یک رسانه هوشمند و آنلاین است.

درستی گفت: تقاضای جامعه هر ماه 800 تا 900 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه است که در سال به 12 میلیون گوشی می رسد و بازهم توصیه می کنیم تعرفه به صفر برسد تا پدیده قاچاق به کلی از بین برود.

وی تاکید کرد: اگر قیمت دلار تثبیت شود، قیمت کالاهای وارداتی به ویژه کالاهایی که با ارز آزاد وارد می شود، کاهش خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد