دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

لطیفه های بامزه


حیف نون تو اتوبوس کیسه استفراغشو سوراخ سوراخ میکنه و از پنجره میگیره بیرون همه مسافرا اعتراضمیکنن که چرا نمیندازیش میگه آخه برنجاشو میخوام واسه مرغامون!!!!

   

-یک ژاینی بعد از ۱۵ سال به یک مورچه یاد میده که با چوب غذا بخوره بد اون رو میاره تو میدان تا به مردم نشان بده مردم هم دور تادور میایستن تا نگاه کنند غضنفر داشته از اونجا رد می شده می بینه همه عقب وایستادن و یک مورچه هم اون وسط هست میره باپا مورچه رو له میکنه میگه اخه مورچه هم ترس داره

 

-غضنفر دو دست خرشو قطع میکنه یکی ازش می پرسه چرا این کارو کردی میگه میخوام کانگروش کنم !

 

-یارو از غضنفر دوای ضدّ سوسک میخره، میپرسه چطور استفاده می‌شه؟
غضنفر میگه: اول سوسکو میگیری، دستو پاشو سوزن میزنی، دهنشو باز میکنی‌، یه قطره از این دارو می‌ریزی توی حلقش. یارو
میگه یه لنگه کفش هم همین کارو میکنه.
غضنفر میگه: اونطوری می‌شه، اینطوری هم میشه.

 

-دیدی وقتی از حساب adslآدم ۱۰ مگ میمونه و آدم پول نداره چه حسیه؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 بقیه در ادامه مطلب

 

-حیف نون ناراحت بوده
از میپرس چرا ؟
میگه نمی دونم چرا زنا این قدر به شوهراشون مشکوکن
۴ تا زن دارم همشون اینجورین !

 

-عشق به شکل پرواز پرنده ست ولی شاعر دقیقن ذکر نکرده کدوم پرنده
لاشخور یا کرکس یا جغد !

 

-سریال ساختن تو هر قسمتش یا یکی فلج میشه، یا کور میشه، یا ماشین میزنه با کاردک از رو آسفالت جمعش میکنن، یا صاعقه میزنه از وسط دو نیم میشه
بعد اسمشو گذاشتن:
“شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” !!
خو بیشعور شاید واسه خودت اتفاق بیفته

 

-یه قانونی هست که میگه :شما هیچوقت به چیز غیر ضروری احتیاج پیدا نمیکنیدمگر اینکه اونو داده باشین به یه نفر دیگه ..

 

-غضنفر به زنش :
- عزیزم تاحالا خر بالدار دیدی؟
- معلومه که نه!
- پس بیخیال پرواز شو

 

-دوست غضنفر آتیش میگیره… غضنفر میبرش بیمارستان … دکتره از غضنفر میپرسه: این چرا بدنش این قدر تکه پارست….
غضنفر میگه: والا آب نبود با بیل خاموشش کردم…

 

-تا حالا دقت کردی وقتی برا یه سوال یه جواب درست و حسابی داری کسی ازت سوال نمیپرسه…
ولی همون سوالو وقتی جوابش یادت میره همه ازت میپرسن…

 

-حیف نون رو برق سه ف میگیره و پرتش میکنه. بلند میشه میگه:اگه مردین یه فاز یه فاز بیاین جلو!!!!!!!

 

-یه روز حیف نون با نامزدش میرن بیرون گم میشن دختره میگه حالا چی کار کنیم؟حیف نون میگه تو برو خونهتون من واسه خودم یه فکری میکنم…

 

-به حیف نون میگن توی عمرت سختترین کاری که کردی چی بود؟میگه:پر کردن نمکدون. میگن چرا؟میگه آخه سوراخاش خیلی ریزه.


چیزهایی هست که دست خود ِ آدم نیست…
مثل دلتنگی…
یا
مثل بی شعوری! 

-یکی از علائم بیماری سادیسم اینه که میگی: “میشه یه چیزی بپرسم” بعد که طرف گفت چی و اینا !؟
میگی:”هیچی بیخیال” !

 

-دقت کردین این گربه ها هم آدم شدن واسه ما؟!قبلاهیبتی داشتیم،یه پخ میکردیم یه مترهوامیپریدن.حالاخیلی راحت ازکنارمون ردمیشن چندثانیه بهمون نگاه معنادارمیکنن،همین مونده چندوقت دیگه به نشانه افسوس واسمون سرتکون بدن…

 

-مدیر برنامه های گوریل انگوری،در خاطرات خودش،علت کشته شدن بیگلی بیگلی را اینطور توصیف میکنه:
در طی سفر هایی که به خاور میانه داشتیم،به کشوری رسیدیم که ایران نام داشت،کشوری زیبا با مردمانی خوب!
ولی در آنجا خودروی ما خراب شد و ما مجبور به خرید خودرویی شدیم،و از آنجا که قیمت خودرو در این کشور سرسام آور بود،ما مجبور به خرید،ارزان ترین خودرویشان،یعنی پراید شدیم!
هیچی دیگه،بلافاصله بعد از این که بیگلی بیگلی سوار شد و گوریل روی سقف اونرفت،بیگلی بیگلی از حالت سه بعدی،دوبعدی شد(یعنی بعد ارتفاع وجود نداشت!)

 

-امروز LCD لپ تاپ مو پاک کردم و فهمیدم دختری که دوسش دارم
“خال “ نداره ! ! ! !

 

-مادربزرگم تو یکی از روستاهای آذربایجان شرقی بنام ساران زندگی می کنه.
داشتیم خنده بازار رو می دیدیم بابام میگه:دلم شور می زنه! میگم:چرا؟
میگه:پاشو زنگ بزن روستا فکر کنم زلزله اومده!
میگم:ازکجا می دونی؟
میگه:باز داره خنده بازارو میده.

 

-قانون ۱۸ انیشتن!
اگه بتونی با سرعت نور به تمام افتخاراتت گند بزنی، بهت میگن: زین‌الدین زیدان!

 

-یکی ازترسناک ترین جملات دوران مدرسه:یه برگه ازکیفتون بیارید بیرون!

 

-اون خره بود تو کلاه قرمزی ..
دو روز که تحویلش گرفتن ،از فرداش اومد گفت من اسبم …
بعضی از آدما هم همینن

 

-یکی ازکارایی که جدیدا میکنم :وقتی اعصابم خرده ونمی دونم چطور خالیش کنم میرم سراغ کارتون LCDجی وی سی که عکس یه مردیه قهقهه میزنه روباتیرای دارت هدف میگیرم یک حالی میده توصیهمیکنم امتحان کنید برامن که کلی جواب داده

 

-یه سوال دارم؟؟
میگن از هر حیوونی که توی خشکی هست توی دریا هم هست .
من در این مورد خیلی تحقیق کردم واقعا خیلی از حیوونا رو تونستم پیدا کنم
فقط یه مشکلی اینجاست شما تا حالا خر دریایی دیدین؟
من خیلی ذهنم مشغوله دوستان لطفا راهنمایی کنید.

 

-بهانه ی پسرا موقع به هم زدن: ۱ – فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی زشتی) ۲ – من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی زشتی) ۳ – من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی زشتی) ۴ – تقصیر تو نیستتقصیر منه (یعنی زشتی) ۵ – من لیاقت تو رو ندارم (یعنی زشتی

 

-اخطار :
مشترک عزیز :
شما جزء افرادی هستید که به سختی برای ما مسیج میفرستید
در صورت ادامه این بی مرامی شماره شما حذف خواهد شد !
حرف مفت هم نباشه !

 

-ما گول خوردیم… وقتی گفتنــد: “سلام – سلامتـی میاورد”… از همـــــان روز که بـه عشـق گفتیـم: “سلام” تا بـه امـروز تب کـرده ایم!…. چـه ســـلامی – چه علیکی… خـدا خیرتان دهـد!… مـا جـوابی هم از عشـق نگرفتیــــم…!!!

 
شما هم بچه بودید پیاز رو تا آخرین لایه پوست می کندید تا به مغزش برسید؟
شما هم پوستا رو می ریختید دور؟

.
بچگی چیه؟
ما تا پارسال هم،همین کار را میکردم،ینی کلا فقط و فقط وسط پیاز را میخوردیم…
ولی حالا با این وضع تورم،پوست پیاز که هیچ،آناناس هم با پوستش میخوریم،البته اگه گیرمون بیاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد