دنیای امروز

مجله اینترنتی

دنیای امروز

مجله اینترنتی

فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی کرد

خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی برای بسیاری از هواداران استقلال غیر قابل باور بود.  

فرهاد مجیدی در دقیقه ۸۸ بازی تیم فوتبال استقلال تهران و مس کرمان، زمانی که قرار بود با علیرضا نیکبخت واحدی تعویض شود، با در آوردن پیراهن خود به سمت امیر قلعه نوعی رفت و پس از در آغوش گرفتن او چهار گوشه زمین ورزشگاه آزادی را بوسید و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

فرهاد مجیدی در نامه خداحافظی خود از هواداران استقلال نوشته است: "از فردا دیگر بازیکن استقلال به شمار نمی‌آیم ولی همواره یکی از شما خواهم بود."

بازیکن محبوب آبی های پایتخت در تیم جوانان کشاورز چهره شد و از آن جا به تیم بهمن رفت، مجیدی دو فصل در تیم بهمن بود و پس از آن در سال ۷۶ به استقلال تهران رفت.

او در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان شد ولی در ادامه به تیم راپید وین در اتریش رفت. مجیدی دو سال برای این تیم بازی کرد ولی در حالی که باشگاه اتریشی خواستار تمدید قرارداد او بود، به استقلال بازگشت.

پس از بازگشت به استقلال در سال ۷۹ او تنها ده بازی برای این تیم انجام داد و با پیشنهاد تیم الوصل امارات به این تیم رفت.

او پنج سال و نیم در لیگ امارات بازی کرد و در این مدت ۱۰۸ گل برای الوصل به ثمر رساند. مجیدی به صورت قرضی به العین رفت و همراه با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شد.

مجیدی در ادامه دوران حرفه‌ای فوتبال خود در امارات به الاهلی و النصر رفت و درنهایت در سال ۸۵ به استقلال بازگشت.

فرهاد مجیدی در بازگشت دوباره به استقلال برای این تیم در ۱۱۷ بازی ۳۹ گل زد، ولی در نیم فصل ۹۰-۹۱ در حالی که بسیاری از هواداران و پیشکسوتان استقلال خواهان ماندن او در این تیم بودند به الغرافه قطر پیوست.

او در پایان فصل ۹۰-۹۱ و پایان قراردادش با الغرافه به ایران بازگشت و در مهر ماه سال ۹۱ از فوتبال خداحافظی کرد ولی در آذر همان سال برای بار سوم به استقلال بازگشت.

کاپیتان تیم استقلال اکنون در سن ۳۷ سالگی از فوتبال خداحافظی کرده است. او در ۴۱ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد